DOGAĐANJA – 2020.godina
2. stručni skup „Ostvarimo potencijale knjižnica – interdisciplinarnost u provedbi programa”
Mjesto i vrijeme održavanja: Gradska knjižnica „Ivan Goran Kovačić” Karlovac, Ljudevita Šestića 1, 27.05.2020. godine
Organizator: Gradska knjižnica „Ivan Goran Kovačić” Karlovac i Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora “SUVAG” Karlovac
Prijave: Rok za prijavu sudjelovanja s izlaganjem je do 1. 4. 2020. godine (za izlaganje primjera dobre prakse potrebno je poslati sažetke izlaganja i stručne reference radi izrade programske knjižice) putem poveznice. Programski odbor će do 15. 4. obavijestiti autore jesu li im prijavljena izlaganja prihvaćena.
Rok za prijavu sudjelovanja bez izlaganja je do popunjenja mjesta ili do 1. 5. 2020. godine putem poveznice. Broj sudionika je ograničen.
Vrijeme održavanja: srijeda 27. 5. 2020. u vremenu od 09.45 do 14.30 sati
Skup su podržali: Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, Nacionalna kampanja za osobe s teškoćama čitanja i disleksijom „I ja želim čitati” i Nacionalna kampanja „Čitaj mi” koje provodi Hrvatsko knjižničarsko društvo s partnerima.
Programski i organizacijski odbor: Jasmina Milovčić, Vedrana Kovač Vrana, Anita Malkoč Bišćan, Lidija Šajatović, Martina Barišić, Gabrijela Vine, Mario Šimić, Bojana Knežević, Kristina Čunović, Željka Miščin
Stručni skup održava se uz financijsku potporu Gradske knjižnice „Ivan Goran Kovačić” Karlovac, Ministarstva kulture Republike Hrvatske i HKD-ova Komisija za knjižnične usluge za osobe s invaliditetom i osobe s posebnim potrebama
Program događanja: Na Skupu će sudjelovati pozvani predavači, stručnjaci iz područja knjižničarstva, psihologije, logopedije i drugih znanstvenih disciplina; kroz pozvana stručna izlaganja dat će odgovore na pitanja vezana uz specifičnosti navedenih djelatnosti u knjižnicama te pružiti smjernice za njihov daljnji razvoj.
Cilj stručnog skupa: Poticanje multidisciplinarne suradnje u provedbi programa koji motiviraju i potiču pismenost kod djece s teškoćama u čitanju.
Program događanja: Na skupu će sudjelovati pozvani predavači:
Dijana Merey Sarajlija, književnica, profesorica fonetike i francuskog jezika, zaposlena kao fonetska ritmičarka – rehabilitatorica u Poliklinici za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG Zagreb: „Važnost upotrebe govornih vrednota u interpretaciji teksta“
Ana Budimir, psihologinja u DV Četiri rijeke, predsjednica Društva psihologa – Karlovac: Potiskuju li ekrani slikovnice?“
Amelija Kovačević, viša knjižničarka u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu i Željka Miščin, viša knjižničarka u Knjižnicama grada Zagreba: „Oblikovanje strategije Nacionalne kampanje “I ja želim čitati!”: istraživanje i promocija“
Ivanka Ferenčić Martinčić, književnica i dipl. knjižničarka, ravnateljica Narodne knjižnice Virje: „Pripovijedanje – povratak našim izvorima“
Način rada: U prvom dijelu održat će se pozvana predavanja, dok će se u drugom dijelu predstaviti prijavljena izlaganja (primjeri dobre prakse).
Kotizacija se ne naplaćuje. Za sve sudionike osigurano je osvježenje u pauzi.
Više informacija o Skupu i programu bit će dostupno na mrežnim stranicama Gradske knjižnice „Ivan Goran Kovačić” Karlovac od 1. 5. 2020. godine.
Osoba za kontakt: Anita Malkoč Bišćan anita@gkka.hr / 047/412 377 /106
Europski dan logopedije 2020 – Poremećaji čitanja i pisanja – nove tehnologije i novi pristupi
- ZNANSTVENO STRUČNI SIMPOZIJ
petak, 6.03. u 13h u ZICER (Zagrebački inovacijski centar) Avenija Dubrovnik 15, Zagrebački Velesajam, Paviljon 12 , 1.kat
Predavači:
Prof.dr.sc. Mirjana Lenček: “ U početku bijaše riječ, danas – tehnologija: o problemima čitanja i pisanja”
Dr.sc. Maja Kelić: “Novosti u logopedskom pristupu poremećajima čitanja i pisanja”
Maja Peretić, mag. logoped., Petar Reić: “Omoguru – prilagodba teksta na novim medijima”
Prof.dr.sc. Jelena Kuvač Kraljević: “Vještina pisanja iz perspektive novih pristupa i tehnologija: a gdje smo mi?”
- JAVNOZDRAVSTVENA AKCIJA
subota, 7.3.2020. Cvjetni trg, Zagreb od 10 do 13h
Javnozdravstvena akcija osvještavanja ranog prepoznavanja simptoma poremećaja čitanja i pisanja i mogućnosti preventivnog djelovanja